PILNE przedłużenie zawieszenia zajęć
UWAGA RODZICE!
Zajęcia zawieszone do 5-go marca :-(
Działając na podstawie § 18 ust. 2a rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dn. 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. 2020 r. poz. 1604), za zgodą organu prowadzącego oraz opinia Sanepidu zawieszone zostają zajęcia stacjonarne na czas oznaczony tj. od dnia 23 lutego 2021r. do dnia 5 marca 2021r. klas I-III Szkoły Podstawowej im. św. Huberta w Zespole Placówek Oświatowych w Kołbaskowie. ze względu na aktualną sytuację sanitarno-epidemiologiczną panująca w szkole powodującą zagrożenie zdrowia i życia uczniów
Jednocześnie informuję, że w czasie czasowego zawieszenia zajęć, będą prowadzone zajęcia dydaktyczno-wychowawcze z wykorzystaniem metod i technik na odległość, o których mowa w przepisach rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020r. w sprawie szczegółowych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid 19 (Dz.U. poz. 493. Z późn. zmianami).
Dyrektor
Zespołu P{lacówek Oświatowych w Kołbaskowie
Olga Strugała
COVID-19 klasa IIIb i Ib
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Policach w związku z ujawnieniem zakażenia SARS-CoV-2 u nauczyciela Szkoły Podstawowej informuje, iż uczniowie uczęszczający do klasy 3B oraz 8 uczniów z klasy I b podlegają obowiązkowej kwarantannie na podstawie art. 34 ust. 2 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. 2020 poz. 1845) w terminie od dnia 16.02.2021r. do 22.02.2021r.
Przedstawiciel ustawowy (rodzic) lub opiekun prawny dziecka zobowiązany jest przekazać Państwowemu Powiatowemu Inspektowi Sanitarnemu w Policach informację - imię, nazwisko, numer PESEL, numer telefonu oraz adresie poczty elektronicznej, jeśli posiada. Informacje te należy przekazać na adres email: kwarantanna@pssepolice.pl (formularz zgłoszeniowy w załączeniu). W razie pytań proszę o kontakt pod numerem telefonu: 887 437 306
W temacie e-maila proszę wpisać: Zespół Placówek Oświatowych w Kołbaskowie Szkoła Podstawowa klasa 3B.
Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 5 grudnia 2008r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, zakazuje się opuszczania miejsca kwarantanny. Zakaz opuszczania miejsca kwarantanny ulega zawieszeniu na czas udania się do miejsca pobrania materiału biologicznego do diagnostyki laboratoryjnej w kierunku wirusa SARS-CoV-2 oraz powrotu do miejsca odbywania kwarantanny lub jeżeli Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Policach tak postanowi.
Obowiązku odbycia kwarantanny, nie stosuje się wobec osób wspólnie zamieszkujących lub gospodarujących z osobą objętą obowiązkową kwarantanną.
!!! COVID klasa 2B i 3A
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Policach w związku z ujawnieniem zakażenia SARS-CoV-2 u nauczyciela Szkoły Podstawowej im. św. Huberta w Zespole Placówek Oświatowych w Kołbaskowie informuje, iż uczniowie uczęszczający do klasy 2B i 3 A podlegają obowiązkowej kwarantannie na podstawie art. 34 ust. 2 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. 2020 poz. 1845) w terminie od dnia 08.02.2021r. do 14.02.2021r.
Przedstawiciel ustawowy (rodzic) lub opiekun prawny dziecka zobowiązany jest przekazać Państwowemu Powiatowemu Inspektowi Sanitarnemu w Policach informację - imię, nazwisko, numer PESEL, numer telefonu oraz adresie poczty elektronicznej, jeśli posiada. Informacje te należy przekazać na adres email: kwarantanna@pssepolice.pl .W razie pytań proszę o kontakt pod numerem telefonu: 887 437 306
W temacie e-maila proszę wpisać: Zespół Placówek Oświatowych w Kołbaskowie Szkoła Podstawowa klasa 2B.
Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 5 grudnia 2008r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń
i chorób zakaźnych u ludzi, zakazuje się opuszczania miejsca kwarantanny. Zakaz opuszczania miejsca kwarantanny ulega zawieszeniu na czas udania się do miejsca pobrania materiału biologicznego do diagnostyki laboratoryjnej w kierunku wirusa SARS-CoV-2 oraz powrotu do miejsca odbywania kwarantanny lub jeżeli Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Policach tak postanowi.Obowiązku odbycia kwarantanny, nie stosuje się wobec osób wspólnie zamieszkujących lub gospodarujących z osobą objętą obowiązkową kwarantanną.
Powrót do szkoły 18.01.2021
Szanowni Państwo,
Od poniedziałku 18 stycznia 2021r. dzieci z klas I-III wracają do szkoły.
Świąteczne Życzenia
24-grudnia - szkoła i przedszkole zamknięte
Uwaga zmiana
W związku ze zmianą w organizacji pracy szkoły i przedszkola informuję, że dnia 24 grudnia 2020r. Szkołą podstawowa oraz przedszkole będzie zamknięte.
Nowy harmonogram pracy szkoły
Od 30 listopada do 22 grudnia br., uczniowie z klas I-VIII, będą uczyć się w trybie kształcenia na odległość. Funkcjonowanie Przedszkola pozostaje bez zmian za wyjątkiem dnia 24 grudnia 2020r. , w którym przedszkole będzie zamknięte.
Zimowa przerwa świąteczna zgodnie z przepisami dotyczącymi organizacji roku szkolnego potrwa od 23 do 31 grudnia 2020 r.
Dzień 21 i 22 grudnia 2020r. są dniami wolnymi od zajęć dydaktyczno-wychowawczych a tym samym nauczyciele nie prowadza zdalnego nauczania.
Została zmieniona organizacja roku szkolnego 2020/2021.
Przerwa w zajęciach szkolnych potrwa od 4 stycznia do 17 stycznia 2021 r. i zastąpi dotychczasowe ferie zimowe. Wypoczynek będzie się jednak różnił od pozostałych. Dzieci i młodzież pozostaną w domach, ze względu na zakaz organizacji wyjazdów na ferie zimowe.
Zmiana organizacji roku szkolnego 2020/2021
Uwaga zmiana!!!
Organizacja roku szkolnego 2020/2021
w Zespole Placówek Oświatowych w Kołbaskowie
Zmiana w organizacji zaznaczona jest niebieskim drukiem.
- 01 września 2020 r. Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021
- 15 września 2020r. (Wtorek) godz. 16 30 Rada Pedagogiczna
- 14 października 2020r. Ślubowanie klas I, obchody Dnia KEN
- 1 listopada 2020r. Święto Zmarłych
- 17 listopada 2020r. (środa godz. 15 00) Rada Pedagogiczna on-line
- 24 listopada 2020r.(wtorek) w godz. 16 00 – 17 00 Wywiadówki on-line - konsultacje nauczycieli i spotkania z wychowawcami
- 11 listopada 2020r.(wtorek) godz. 1630 – 18 30 Obchody Odzyskania Niepodległości –dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych
- 15 grudnia 2020r. od godz. 16 30 – 18 30 Rada Pedagogiczna on-line .
- 21-22 grudnia 2020r. poniedziałek, wtorek Dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017, poz. 1603)
- 23-31 grudnia 2020r. Zimowa przerwa świąteczna.
- 01 stycznia 2021 r. Nowy Rok- dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych.
- 4 - 17 stycznia 2021r. Ferie zimowe.
- 19 stycznia 2021 r. godz. 17 00 (wtorek) dyżur nauczycieli Drzwi Otwarte Szkoły - spotkania rodziców z wychowawcami oraz z nauczycielami przedmiotów. Informacja o przewidywanych ocenach za I semestr roku szkolnego 2020/2021.
- 12 lutego 2021r. Termin wystawiania ocen śródrocznych.
- 15 lutego 2021r. Koniec I semestru roku szkolnego 2020/2021.
- 16 lutego 2021r. godz. 16 00 (wtorek) Rada klasyfikacyjna – klasyfikacja uczniów za I semestr roku szkolnego 2020/2021
- 17 lutego 2021r. Początek II semestru roku szkolnego 2020/2021.
- 23 lutego 2021r. godz. 16 00 – 18 00 (wtorek) Rada Podsumowująca I semestr roku szkolnego 2020/2021.
- 24 lutego 2021 r. Godz. 17 00 (środa) Wywiadówki podsumowujące I semestr roku szkolnego 2020/2021, spotkanie ogólne z Dyrektorem potem w klasach z wychowawcami.
- 23 marca 2021 r. godz. 16 00 - 18 00 (środa) Rada Pedagogiczna
- Marzec/ Kwiecień 2021r. Rekolekcje Wielkopostne
- 1 – 6 kwietnia 2021 r. Wiosenna przerwa świąteczna
- 13 kwietnia 2021r.(Wtorek) 17 00 – 20 00 Drzwi Otwarte Szkoły - spotkania rodziców z wychowawcami oraz z nauczycielami przedmiotów.
- 3 maja 2021r. Święto Konstytucji 3-go Maja - dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych
- 18 maja 2021r. (wtorek) 16 00 – 19 00 Rada Pedagogiczna
- 25-27 maja 2021r. Egzamin ósmoklasisty:
- język polski – 25 maja 2021 r. (wtorek) – godz. 9:00
- matematyka – 26 maja 2021 r. (środa) – godz. 9:00
- język obcy nowożytny – 27 maja 2021 r. (czwartek) – godz. 9:00
- 28 maja 2021r. Dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017, poz. 1603).
- 25-27 maja 2021r. Egzamin ósmoklasisty - dni wolne od zajęć dydaktycznych dla klas I-VII.
- 1 czerwca 2021 r. godz. 17 00 (wtorek) dyżur nauczycieli Drzwi Otwarte Szkoły - spotkania rodziców z wychowawcami oraz z nauczycielami przedmiotów. Informacja o przewidywanych ocenach za II semestr roku szkolnego 2020/2021.
- 2 czerwca 2021 r Dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017, poz. 1603)
- 3 czerwca 2021r. Boże Ciało – dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych.
- 4 czerwca 2021r. Dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017, poz. 1603)
- 12 czerwca 2021r. Festyn Rodzinny sportowo-rekreacyjny „Rodzinnie- bezpiecznie”
- 14-18 czerwca 2021r. Tydzień organizacji wycieczek szkolnych jednodniowych.
- 18 czerwca 2021r. Ostateczny termin wystawiania ocen rocznych
- 21 czerwca 2021r. godz. 16 00 – 19 00 (poniedziałek) Klasyfikacyjna Rada Pedagogiczna
- 24 czerwca 2021 r. godz. 15 00- 17 00 (czwartek). Rada podsumowująca rok szkolny 2020/2021
- 24 czerwca 2021r. godz. 17 00 (czwartek). Uroczystość wręczenia nagród i dyplomów uczniom klasy VIII.
- 25 czerwca 2021r. (piątek) Zakończenie roku szkolnego 2019/2020
- 26 czerwca - 31 sierpnia 2021r. Ferie letnie.
Konsultacje dla klas VIII
UWAGA UCZNIOWIE I RODZICE KLASY VIII
Od dnia 16 listopada 2020r. rozpoczynają się konsultacje dla uczniów klasy VIII. Proszę zapoznać się z terminami.
Organizacja konsultacji będzie w głównej mierze oparta na przedmiotach zdawanych na egzaminie ósmoklasisty. Uczeń będzie miał możliwość wyjaśnienia trudnych kwestii, usystematyzowania materiału czy rozmowy z nauczycielem.
Harmonogram konsultacji dla klasy VIII obowiązujący
od dnia 16 listopada 2020 r.
Dzień konsultacji Godz. konsultacji Przedmiot Nauczyciel prowadzący
Wtorek 15:00 – 16:00 Język angielski p. Edyta Pietrzykowska
Środa 15:00 – 16:00 Matematyka p. Magdalena Sterczak
Piątek 15:00 – 16:00 Język polski p. Katarzyna Paliwoda
Rodzice i Uczniowie
Od poniedziałku, 9 listopada br. zawieszone zostają zajęcia stacjonarne dla uczniów klas I-III szkół podstawowych.
Tym samym, do 29 listopada br. przedłużone zostaje zawieszenie zajęć stacjonarnych dla uczniów klas IV-VIII.
Zajęcia online prowadzone będą na platformie Microsoft Teams. Zwracam uwagę, aby uczniowie podczas korzystania z platformy Microsoft Teams używali kamerki internetowej. Przypominam również, że wszystkie zadania będą wysyłane do uczniów i odbierane przez nauczycieli tylko przez platformę Microsoft Teams oraz e-dziennik.
Objaśnienia:
Aplikacja Microsoft Teams jest dostępna zarówno na laptopy, jak i smartfony.
Zajęcia odbywać się będą według dotychczasowego, obowiązującego planu lekcji.
Dla dzieci z oddziału przedszkolnego 5-godzinnego czas pobytu dzieci będzie od godz. 8 00 - 13 00 obiady bez zmian.
Dla dzieci z oddziału przedszkolnego 5-godzinnego czas pobytu dzieci będzie od godz. 8 00 13 00 obiady bez zmian.
Zarządzenie nr 8/2020/2021 w sprawie organizacji zajęć
ZASADY ORGANIZACJI GRUP OPIEKUŃCZYCH KLAS 1-3
ZASADY ORGANIZACJI GRUP OPIEKUŃCZYCH KLAS 1-3
W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM ŚW. HUBERTA
W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W KOŁBASKOWIE.
-
Świetlica szkolna przy Szkole Podstawowej im. św. Huberta w Zespole Placówek Oświatowych w Kołbaskowie podczas czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 jest wyłącznie dla rodziców dzieci pracujących, którzy są bezpośrednio zaangażowani w walkę z pandemią COVID -19 którzy nie mają innej możliwości zapewnienia dziecku opieki oraz nie pobierają zasiłku opiekuńczego na dziecko (obowiązek dostarczenia zaświadczenia od pracodawcy o powrocie do pracy).
-
Należy wypełnić oświadczenie, które jest załącznikiem do niniejszej organizacji, które należy dostarczyć do dnia 10 listopada do godz. 14 00 drogą mailową, bądź wrzucić do skrzynki, która mieści się w przedsionku szkoły.
-
Zgodnie z rekomendacją MEN w pierwszej kolejności przyjmowanie są dzieci pracowników systemu ochrony zdrowia, służb mundurowych i przedsiębiorstw produkcyjnych, realizujący zadania związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
-
Grupy opiekuńcze w trakcie zmienionych zasad organizacji pracy szkoły pracują w godzinach: 8.00-15.00.
-
Rodzice i opiekunowie przyprowadzający/odbierający dzieci do/ze szkoły zobowiązani są do zachowania dystansu społecznego w odniesieniu do pracowników szkoły, jak i innych dzieci i ich rodziców, wynoszący minimum 2m.
-
Rodzic może wchodzić z dzieckiem wyłącznie do przestrzeni wspólnej placówki (hol wejściowy) z zachowaniem zasady — I rodzic/opiekun z dzieckiem na 15 m 2.
-
Ogranicza się liczebności grup do 10 osób.
-
Monitoruje się obecności dzieci, sporządza się każdego dnia imienną listę dzieci przebywających w tej samej sali wraz z nazwiskami opiekunów i osób, z którymi miały kontakt w szkole.
-
W przypadku niepokojących objawów choroby u dziecka, izoluje się je w odrębnym pomieszczeniu izolatce (sala nr 34) i niezwłocznie powiadamia się rodziców/ opiekunów o konieczności pilnego odebrania dziecka ze szkoły - rodzic zobowiązany jest odebrać dziecko w ciągu I godziny. Następnego dnia może dziecko przyprowadzić wyłącznie po dostarczeniu zaświadczenia lekarskiego, że dziecko jest zdrowe.
-
Obowiązuje zakaz przynoszenia własnych zabawek, klocków itp. rzeczy do szkoły.
-
Jednocześnie zaleca się przynoszenie własnych podręczników, kart pracy, przyborów szkolnych — ograniczonych do minimum
-
Dopuszcza się korzystanie ze szkolnego placu zabaw i kompleksu boisk Orlik.
-
Wprowadza się częste wietrzenie pomieszczeń przed przyjściem dzieci oraz w miarę możliwości w trakcie pobytu dzieci w placówce.
-
Przypomina się dzieciom podstawowe zasady higieny, takie jak: nieprzytulanie na powitanie, unikanie dotykania oczu, nosa i ust, mycie rąk, zasłanianie ust i nosa przy kichaniu czy kasłaniu.
-
Na terenie placówki obowiązuje monitorowanie prac porządkowych, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymywania czystości sanitariatów, szatni, ciągów komunikacyjnych, dezynfekowania powierzchni dotykowych: poręczy, klamek, włączników światła, uchwytów, poręczy krzeseł i powierzchni płaskich, w tym blatów w salach i w pomieszczeniach do spożywania posiłków. Korzystanie z płynów dezynfekujących do czyszczenia powierzchni i sprzętów.
-
Zabrania się kontaktu personelu pomocniczego oraz kuchennego z dziećmi oraz personelem opiekującym się dziećmi.
-
Dokonuje się pomiaru temperatury pracownikom przed przystąpieniem do pracy.
Olga Strugała
Dyrektor Zespołu Placówek Oświatowych
w Kołbaskowie
-
Informacja dla rodziców w sprawie prowadzonych zajęć
Szanowni Państwo
Na podstawie Rozporządzenia MEN w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 informuję, że:
- Realizacja zadań Szkoły Podstawowej im. św. Huberta w Kołbaskowie odbywa się z użyciem metod i technik kształcenia na odległość i wykorzystaniem dziennika elektronicznego Synergia Librus oraz poprzez platformę Office 365 Microsoft Teams.
- Jesteśmy w trakcie przygotowania platformy internetowej Office 365 Microsoft Teams. Informacje o zasadach funkcjonowania otrzymają Państwo za pomocą komunikatora w dzienniku elektronicznym
- Na platformie nauczyciele umieszczą materiały dydaktyczne dla poszczególnych klas i wskażą uczniom i rodzicom źródła i materiały niezbędne do realizacji zajęć oraz będą prowadzić zajęcia online wg ustalone planu zajęć.
- Nauczyciele realizują treści nauczania w poszczególnych klasach w oparciu o tygodniowy rozkład zajęć z możliwością jego doraźnej modyfikacji.
- Podstawę komunikowania się nauczycieli, uczniów i rodziców stanowi edziennik oraz TEAMS.
- Kształcenie na odległość powinno się odbywać w sposób zapewniający higienę pracy dziecka oraz gwarantować dzieciom bezpieczeństwo pracy w sieci, jak również uwzględniać potrzeby edukacyjne uczniów i ich możliwości psychofizyczne.
- Szkoła zapewnia każdemu rodzicowi i uczniowi możliwość konsultacji z nauczycielem prowadzącym zajęcia za pomocą e-dziennika oraz poprzez platformę Office 365 Microsoft Teams.
Olga Strugała
Dyrektor Zespołu Placówek Oświatowych
w Kołbaskowie
Konsultacje dla klas 4-8
Szanowni Pańśtwo, poniżej znajduje się harmonogram konsultacji z nauczycielami prowadzącymi zajęcia z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległośc. Przyjętą formą jest konferencyjne poąłczenie na platformie Microsoft Office z wykorzystaniem narzedzia Microsoft Teams. W podanym terminie proszę o połączenie sięz danym nauczycielem za pomocą konta Państwa dziecka.
1. Chybiński Paweł - poniedizałek 13.25 - 14.25
2. Florczak Dariusz - środa 14.30 - 15.30
3. Gapińska Gabriela - wtorek 12.30 - 13.00
4. Jagiełła Małgorzata - środa 14.00 - 15.00
5. Jarguz Paweł - środa 14.00 - 15.00
6. Jaworsk-Szybiakl Julita - poniedziałek 14.00 - 15.00
7. Kawińska Małgorzata - środa 14.00 - 15.00
8. Kanpik Elżbieta - wtorek 14.00 - 15.00
9. Owsianko Marta - czwartek 14.00 - 15.00
10. Paliwoda Katarzyna - piątek 15.00 - 16.00
11. Paszek Tomasz - wtorek 14.30 - 15.30
12. Pawlicka-Zielińska Alicja - czwartek 14.20 - 15.20
13. Pietrzykowska Edyta - czwartek 14.20 - 15.20
14. Skubisz Katarzyna - Piątek 14.00 - 15.00
15. Sterczak Magdalena - środa 15.00 - 16.00
16. Szargut Dorota - czwartek 14.30 - 15.30
17. Szponar Patrycja - poniedziałek 14.35 - 15.35
18. Tyrka Aneta - środa 14.00 - 15.00
Konsultacje dla klas 1-3
Szanowni Pańśtwo, poniżej znajduje się harmonogram konsultacji z nauczycielami prowadzącymi zajęcia z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległośc. Przyjętą formą jest konferencyjne poąłczenie na platformie Microsoft Office z wykorzystaniem narzedzia Microsoft Teams. W podanym terminie proszę o połączenie sięz danym nauczycielem za pomocą konta Państwa dziecka.
1a Małgorzata Rybicka - środa 12.00 - 13.00
1b Julita Jaworska-Szybiak - poniedziałek 13.00 - 14.00
2a Elżbieta Natkaniec - poniedziałek 14.00 - 15.00
2b Elżbieta Szewczyk - poiedziałek 14.00 - 15.00
3a Anna Rogalska - wtorek 13.00 - 14.00
3b Małgorzata Grodek - czwartek 10.30 - 11.30
klasy 1 -3 Gabriela Gapińska - poniedziałek 13.00 - 14.00
klasy 1 -3 Patrycja Szponar - środa 14,00 - 15.00
klasy 1 -3 Marta Owsianko - środa 14.00 - 15.00
klasy 1 -3 Elżbieta Knapik - wtorek 14.00 - 15.00
klasy 1-2 Tomasz Paszek - wtorek 14.00 - 15.00
Klasy 3 Dariusz Florczak - wtorek 14.00 15.00
Nauczanie zdalne dla klas 4-8
Szanowni Państwo,
od soboty, 24 października obowiązują nowe zasady funkcjonowania szkół i placówek. Uczniowie klas IV-VIII szkół podstawowych, a także wszystkich klas szkół ponadpodstawowych, słuchacze placówek kształcenia ustawicznego oraz centrów kształcenia zawodowego przechodzą na naukę zdalną. Zawieszenie zajęć stacjonarnych dla tych uczniów potrwa do niedzieli, 8 listopada br.
Przedszkola i klasy I-III szkół podstawowych będą funkcjonowały bez zmian.
Od dnia 26 października 2020r. uczniowie klas IV-VIII rozpoczynają naukę zdalną zgodnie ze swoim planem lekcji. Przypominam rodzicom oraz uczniom o systematycznym uczestniczeniu w lekcjach prowadzonych poprzez platformę Teams. Wszystkie nieobecności uczniów na zajęciach będą odnotowywane w dzienniku elektronicznym.
Nie posyłaj do szkoły i placówki chorego dziecka
Jeżeli zaobserwuje u dziecka objawy, które mogą sugerować chorobę zakaźną, w tym:
- kaszel,
- temperaturę wskazującą na stan podgorączkowy lub gorączkę,
- bóle mięśni i ogólne zmęczenie,
- utratę węchu o nagłym początku,
- utratę lub zaburzenia smaku o nagłym początku
- wysypkę.
pozostawał dziecko w domu, obserwuj jego stan zdrowia i skorzystaj z teleporady u lekarza pediatry, u którego leczysz swoje dziecko.
Jeżeli stan dziecka budzi Twój niepokój (występuje duszność, problemy z oddychaniem) nie czekaj, zadzwoń na numer alarmowy 112 lub 999, bądź własnym środkiem transportu zawieź dziecko do szpitala z oddziałem zakaźnym lub oddziałem obserwacyjno-zakaźnym, gdzie lekarze określą dalszy tryb postępowania medycznego.
Pod żadnym pozorem nie korzystaj ze środków komunikacji publicznej czy taksówek – w ten sposób narażasz innych na zakażenie.
Więcej informacji na stronie internetowej:
https://www.gov.pl/web/koronawirus/podejrzewasz-u-siebie-koronawirusa
--
Z poważaniem
Olga Strugała
Dyrektor Zespołu Placówek Oświatowych
w Kołbaskowie
KWARANTANNA obejmuje klasy 4a,5a,6a i 8a
W związku z wynikiem dodatnim na Covid 19 nauczyciela uczącego w szkole uczniowie z klas VIII, IV a, Va i VI a przechodzą na kwarantannę, która będzie trwała do 23 października 2020r. Uczniowie przechodzą na zdalne nauczanie . Uczniowie, którzy będą przebywać na kwarantannie są zobowiązani do tego aby nie wychodzić z domu i przestrzegać zasad. Uczniowie z tych klas mają zajęcia szkolne zgodnie z planem lekcji obowiązującym w szkole.
Kwarantanna dotyczy wyłacznie klas.4a 5a 6a i 8a
Pozostałe klasy przychodzą do szkoły w normalnym trybie i odbywają zajęcia w szkole
14.X.2020 Dzień Komisji Edukacji Narodowej
Informuję Państwa, że dzień 14 października 2020r. czyli Dzień Edukacji Narodowej jest dniem wolnym od zajęć dydaktyczno-wychowawczych (lekcyjnych) na podstawie art. 74 Karty Nauczyciela (Podstawa prawna: Ustawa z 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (tekst jedn.: Dz.U. z 2018 r., poz. 967 ze zm.) - art. 74.)
W dniu 14 października 2020r. – środa uczniowie przychodzą do szkoły na godz. 9 30. W tym dniu odbywać się będą spotkania w klasach prowadzone przez wychowawców klas oraz innych nauczycieli. Spotkania w klasach rozpoczną się od godz. 9 30 i potrwają do odjazdu uczniów do poszczególnych miejscowości.
W dniu 14 października w klasach I a i I b odbędą się pasowania na ucznia.
Świetlica będzie czynna zgodnie z planem tj. 7 00 do 16 00.
Poniżej przedstawiamy godziny przyjazdu uczniów do szkoły:
Autobus linii 70
Moczyły 8 : 18 Ustowo 9 : 00
Pargowo 9 : 28 Kurów 9 : 04
Kamieniec 9 : 33 Siadło Dolne 9 : 07
Rosówek granica 9 : 37 Siadło Górne 9 : 10
Rosówek 9 : 39
Uczniowie z Kołbaskowa przychodzą do szkoły na godz. 9 : 30
Uczniowie z kierunku Barnisław:
Barnisław 9 : 10
Smolęcin 9 : 15
Karwowo 9 : 20
Powrót uczniów do domu:
Z kierunku Kamienic, Rosówek linia 81 - 11 : 56 (tym autobusem nie jadą uczniowie z Moczył i Pargowa)
Z kierunku Barnisław 12:00
Z kierunku Ustowo linia 70 - 12:32
Z kierunku Moczyły, Pargowo linia 70 - 14:25
"Wykreślanki i krzyżówki" - konkurs rozstrzygnięty
GRATULUJEMY
Dnia 30 września 2020r. zakończył się konkurs dla osób odwiedzających bibliotekę szkolną pt. „ Wykreślanki i krzyżówki”. Uczniowie po skończonych zajęciach z wielkim zaangażowaniem rozwiązywali krzyżówki, wykreślanki i rebusy.
Gratulujemy osobom, które wykazały się cierpliwością i wytrwałością.
Laureaci z klas V – VI
- Zimny Natalia – 46 szt.
- Janowska Julia – 40 szt.
- Jabłoński Robert – 18 szt.
Laureaci z klas II – IV
- Wilkaniec Filip – 36 szt.
- Biskupska Hanna – 19 szt.
- Róż Maja – 17 szt.
Archiwum Aktualności